مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای کاهش وزن و قند خون | خواص سرکه سیب را بشناسید با مهمترین عوامل گرمازدگی آشنا شوید | چه چیزی باعث گرمازدگی می‌شود؟ فعالیت بدنی کم در اوقات فراغت و کاهش خطر سکته مغزی واقعا مجبوریم روزانه ۸ لیوان آب بنوشیم؟ چگونه در سوگ به کودکان کمک کنیم؟ ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جذب ۲۵ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش (۲ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۱۴۵۶
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
جذب ۲۵ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش (۲ اسفندماه ۱۴۰۱)
دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از جذب ۲۵ هزار معلم جدید در سطح کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد امروز  در گردهمایی مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به نقش نیروی انسانی در ایجاد تحول اثربخش، گفت: اسفندماه امسال  آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزار خواهد شد و در قالب این آزمون بالغ بر ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد تا در حوزه نیروی انسانی بتوانیم شاهد رشد شاخص‌های کیفی و عملکردی باشیم.

او  با اشاره به تغییرات تحولی در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش کشور، ادامه داد: محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ شاهد تغییراتی خواهد بود. همچنین ضریب اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون افزایش پیدا خواهد کرد. بر این اساس باید در انتخاب مصاحبه‌گران به متغیر‌هایی مثل تخصص و تعهد عملکردی دقت کرد، زیرا گزینش و انتخاب بهترین افراد برای حرفه معلمی امری مهم و ضروری است.
 
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: شبکه سازی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی باید به صورت ویژه مورد توجه متولیان حوزه تعلیم و تربیت قرار گیرد و این مهم با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین دنبال شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->